Stormachtig Sydney/last day - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Stormachtig Sydney/last day - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Stormachtig Sydney/last day

Door: HenkTheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

05 Oktober 2018 | Australië, Sydney

Een regenachtige en winderige dag vandaag in downtown Sydney.
Vanmorgen op tijd naar het centrum gekuierd om te gaan shoppen in het Queen Victoria building. Druk druk druk.
In de middag nog een swiss snitzel gegeten bij Brauhaus Munich.

Nu het koffer weer op orde maken voor morgenvroeg..om6:00 uur staat ons vervoer naar het vliegveld voor de deur zodat we om 8:30 de vlucht naar Alice Springs kunnen nemen.
We hebben begrepen dat het in Nederland prachtig weer wordt,geniet ervan.
Mazzel Henk en Theo

Het koffer van Henk is ook door Cathay afgeleverd.

• 05 Oktober 2018 - 13:02

Jolanda:

het weer is hier prachtig, veel zon en weinig wind. lijkt wel zomer!!!!

• 05 Oktober 2018 - 15:28

Peter :

Ha boys , goede vlucht naar Alice Springs. Hopelijk daar beter weer. Gr from Hydeflower