Hobbelig Hobart - Reisverslag uit Hobart, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Hobbelig Hobart - Reisverslag uit Hobart, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Hobbelig Hobart

Door: HenkTheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

20 Oktober 2018 | Australië, Hobart

Aaangereden vanuit Strahan richting Hobart, navigatie zei: 4,05 uur voor 290km..huh hebben we wat gemist of zit Sygic er grof langs??.
Het eerste dus. Henk werd langzaam maar zeker wild van al die beklimmingen en afdalingen met bijbehorende haarspeldbochten.
Tjonge, als je als inwoner van Strahan even naar de stad moet dan heb je een serieus probleem. 1 dorpje gezien en voor de verdere rest alleen maar natuur, mooie natuur.
Aangekomen in Hobart een fijne verassing, ons hotel lag direct aan Salamanca place, het uitgaansgebied van Hobart,hier wordt iedere zaterdag de Salamanca market gehouden. De markt van Tasmanië.
Zaterdag op tijd opgestaan om daar naar toe te gaan. Van alles gekocht voor het thuisfront.
Op zondag lekker genoten van het mooie weer, (wel frisjes) en ons voorbereid voor het vroege opstaan. Om 4:00 moeten we ons melden op Hobart Airport.

Grt Henk Theo