Back in Campbelltown - Reisverslag uit Campbelltown, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Back in Campbelltown - Reisverslag uit Campbelltown, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Back in Campbelltown

Door: HenkTheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

04 Oktober 2018 | Australië, Campbelltown

We zijn terug in Campbelltown NSW.
Terug in de stad waar we in 2010 en 2013 zijn geweest bij Anneke en Hay.
Weer is minder, koel en veel regen. De mensen zijn er hier blij mee ze hebben een hele droge winter gehad.
Om 10 uur de trein gepakt en 60 km. zuidwaarts gehobbeld.
Leuke dag gehad , mooi om te zien dat Anneke en Hay een nieuw prachtig appartement hebben.
Nadat we in de middag weer afscheid hebben genomen en terug in Sydney zijn gearriveerd zijn we weer richting The Rocks gegaan .
Prachtige mensen ontmoet uit Londen en tot in de late uurtjes babbelen over van alles en nog wat.

Weltrusten Nederland

• 05 Oktober 2018 - 08:28

Anke:

Hee pap!

Wat een leuke foto! Zo te horen hebben jullie het enorm naar jullie zin.
    Gisteren was het dierendag, dus heb ik een extra groot bot gekocht voor Goondi.
    Ze vond het heeeeeerlijk! Het stonk wel enorm....
    Ik zal voldoende foto's en filmpjes op de familie app zetten, zodat je haar niet te hard hoeft te missen.
    Ik begreep van mam dat je ook een ander nummer hebt. Stuur je mij daar even een berichtje mee?
    Dan kan ik je op dat nummer bereiken.

Groetjes,
    Anke