Oud Hollands weer - Reisverslag uit Strahan, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Oud Hollands weer - Reisverslag uit Strahan, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Oud Hollands weer

Door: HenkTheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

19 Oktober 2018 | Australië, Strahan

Aangekomen in Strahan, een kustplaats in het westen van Tasmanië. We blijven hier 2 dagen voor we richting het zuiden (Hobart) gaan.
Strahan is niet meer dan een hoop door elkaar gehutselde golfplaten huisjes.
De mensen boeit het schijnbaar niet hoe hun onderkomen er uit ziet.
Er wonen ongeveer een 500 mensen in en rond het dorp.
Het vakantiedorp waar wij te gast waren was wel netjes, eten was goed en het pilsje en de wiskeywas heerlijk.
Vanuit ons apartment een hemels uitzicht over de baai.
Voor de rest was er ook niet veel te beleven, er was een stoomtrein waar je tegen 95 dollar 4uurtjes mocht meebommelen door de bush.
Verder kon je met een boot mee de kust verkennen .
Dag 2 dat we daar warenkompleet veregend, oud Hollands weer!!

Dan maar genieten van een Tassie wiskey..Hellyers Road 10 years

Grtz HenkTheo

• 20 Oktober 2018 - 07:17

Ria:

Waat ein sjoean oetzicht en det mit ein glaas wiskey doa kwaam ich de daag aug wel door zelfs zonger reagen