4 mile Beach - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu 4 mile Beach - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

4 mile Beach

Door: HenkTheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

22 Oktober 2018 | Australië, Port Douglas

Aangekomen in Port Douglas, nadat we vanmorgen om 3:30 zijn opgehaald door een taxi..deze heeft ons naar Hobart airport gebracht.
Een beetje te vroeg aanwezig zoals verwacht maar beter te vroeg dan te laat.
Van de nood een deugd gemaakt en de voorbeschouwing gekeken van Ziggosport, de gp van Amerika.
Om klokslag 6 de lucht in om 1 uur later te landen in Melbourne.
Koffers waren doorgelabeld dus daar hadden we geen omkijken naar.
Om 9:30 de vlucht vanuit Melbourne richting Cairns gepakt.
Om 12:30 raakte de wieltjes van de Quantas boeing weer grond, vervolgens de lange rit naar Port Douglas. Een feest de herkenning omdat we in 2013 ook al hier geweest zijn. Snel boodschappen gedaan en nog wat over de 4 mile beach gewandeld. Nu moe en slaperig, morgen een nieuwe dag..