Koud - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Koud - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Koud

Door: HenkTheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

11 Oktober 2013 | Australië, Port Macquarie

Het was koud vandaag, 23 graden met bewolking afgewisseld met wat zon en zo nu en dan regen.
Al met al perfect reisweer..vanmorgen om 8.00 uur afscheid genomen van onze pleegouders in Campbelltown en vervolgens via de tolweg richting Sydney gereden, boven Sydney Newcastle gepasseerd en toen met volle moed de freeway op richting noorden.
De tocht was een beetje saai maar dat was al bekend bij ons.
Om14.00 uur aangekomen in Port Macquarie, een tochtje van 500 km.
Het stadje in gewandeld, wat gegeten en vervolgens het hotel opgezocht.

Bij het hotel zaten een paar waterlizards formaat kleine teckel ons op te wachten.

Morgen weer een lange rit richting noord>Byron Bay

• 12 Oktober 2013 - 11:38

Jolanda:

Wat een bofkonten zijn jullie, hier gisteren erg koud, veel regen tussen 12-14 graden
    Vandaag wat zon maar erg fris! Dus dat scheelt een jas en een muts!