Jesus is coming on a Sunday!!! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Jesus is coming on a Sunday!!! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Jesus is coming on a Sunday!!!

Door: HenkTheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

12 Oktober 2013 | Australië, Byron Bay

Jesus is coming....

We zijn terug, terug in de tijd dan wel..terug naar de hippie tijd.
Long-haired boys and girls with flowers in their hair, singing songs of love and jesus.
Geweldig geweldig, Henk voelt zich hier thuis en is al aan het denken om zijn haar te laten groeien.
De rit naar hippie town was lang en het ging maar langzaam vooruit op de Pacifichighway. Wederom regen gehad maar met een temperatuur van 25 + is dat niet erg.
Aangekomen in ByronBay kijken we hier onze ogen uit, buiten de mooie stranden is er enorm veel te zien hier.

Morgen zijn we ook nog hier...denk misschien nog wel langer want alles is hier peace love and understanding.
Stress kunnen ze hier dus niet...

Mogge maar effe met een pruik op naar de kerk.. Halleluja.

Henk/Theo

• 12 Oktober 2013 - 13:05

Ria Mennen:

hee boy's fijn weekend en loat de pruuk maar zeen want mit det wear mosse de ganse tied krabbe hahaha!

• 12 Oktober 2013 - 17:06

Bertine En Nan:

Als jullie toch Jesus zien, dan ook graag een schietgebedje voor ons. Temperaturen lopen aardig naar beneden. Dus een klein beetje warmte kunnen we in ons koude kikkerlandje wel gebruiken. Have fun and enjoy your stay down under! Groetjes Nan en Bertine

• 12 Oktober 2013 - 23:20

Henk En Theo :

@Ria Henk laat zijn haar groeien..
    @Nan en Bettine, Verwarming hoger en dicht bij elkaar kruipen daar.