Summer in the city - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Summer in the city - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Summer in the city

Door: HenkTheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

10 Oktober 2013 | Australië, Sydney

Summer, met een hoofdletter S vanmorgen was het nog fris en bewolkt.
We wilden vandaag nog een keertje naar Sydney gaan voordat we aan de rondreis begonnen.
Henk had zijn trainingsjack voor de zekerheid meegenomen..
Niet nodig want al op het station bleek al dat het tropisch zou worden.
Allereerst de"verkeerde "trein gepakt, we hadden de countryline genomen terwijl we de cityline moesten nemen,
Geen punt, we waren zelfs sneller omdat hij op geen enkel station halt hield.
Enkel op central Staion moesten we nu overstappen naar Cityhall.
Van hieruit verder de stad in en flink afgezien want de temperatuur was inmiddels 39 gr.
Rustig aan gedaan en voordat de forenzen weer op weg naar huis gingen weer terug naar Campbelltown gegaan.

Morgen onze eerste rit van ongeveer 500 km richting noorden.
Effe opassen met tyfonen en alles komt goed...