Lake Entrance...Het begin van het einde - Reisverslag uit Lakes Entrance, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Lake Entrance...Het begin van het einde - Reisverslag uit Lakes Entrance, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Lake Entrance...Het begin van het einde

Door: HenkTheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

22 November 2010 | Australië, Lakes Entrance

Zo kun je het wel noemen, we zijn bezig met de eindspurt van onze trip.
Het lijkt wel of de dagen steeds sneller gaan naarmate we bij zaterdag komen, de dag dat we ons moeten melden op Sydney Airport.
Aan alles komt een einde dus ook aan deze trip.
Vanmorgen nog een heerlijk ontbijt gekregen bij Mr. and Mrs. Oschea ons B&B voor gisteren. overigens tot 22.00 uur voor de open haart gezeten met een paar flesjes bier,{aan zee kan het behoorlik fris zijn met al die wind} gebuurt met mensen uit duitsland die nog naar Melbourne moesten.
Vervolgens aangereden om de 280 km in rust en kalmte te volbrengen, vooral in rust want ook op deze rit maar een dorp/ stadje , maar wel weer met een hele mooie natuur.
Je kan nu wel zien dat er de laatste dagen geen regen meer is gevallen en de temp. royaal boven de 25 gr. ligt.
Het begint al een beetje droger te worden> te zien aan de weilanden en in de bossen...
Aangekomen in lake Entrance, ingecheckt in het hotel en toen de buurt gaan verkennen.
Henk had nog een aanvaring met een pelikaan die hij op foto wilde zetten.
de volgende actie was om via de haven naar het strand te gaan voor een kalme zee en mooi strand.
Op de terug weg moest Theo nog effe naar de kerk om te gaan boeten voor zijn zonden, en een dankjewel aan de Here dat hij het huis op de Rembrandtstraat gespaart heeft

morgen meer vanuit Merinbula..
Gr. en tot morgem

HALELUJA

• 22 November 2010 - 05:57

Jan Kuijpers:

erg mooi foto`s en genieten in zon luieren.

• 22 November 2010 - 06:26

Jeanne:

Wat zijn we ineens vroom geworden, Haleluja.

• 22 November 2010 - 17:43

Heibloemers:

eey henkie ga jij altijd daar met de kleren in bad???

• 22 November 2010 - 17:43

Heibloemers:

sorry foutje

• 22 November 2010 - 18:28

Juul:

ha henk en tejo ,
    gelekkig dat jullie zo trug koomen . want jullie maaken ons tog jaaloers . groetjes JUUL

• 22 November 2010 - 18:40

Judith:

hé die Henk en Theo,
    Zeg, hadden jullie geen kapper daar nodig? Had best met m'n tondeuse even over willen komen. En nee Theo, die kappersplant ben ik tijdens mijn studie niet tegen gekomen. Blijf er toch bij dat het de vingerplant is. Heb je er niet aan geroken? Dan had je het zeker geweten. Want na bijna een maand samen kun je die nestgeur toch wel herkennen?
    Hartstikke jalours ben ik als ik jullie foto's zie. Maar het is jullie gegund!! Geniet er de laatste dagen nog maar van, dit is iets om nog lang van na te genieten.

Groetjes Fam. Smets

• 23 November 2010 - 21:07

Jean En Monique:

Good day maid, How are you??
    Tof zo'n tripje naar "the down under". Een fijne tijd nog gewenst en veel plezier bij de "Aussys". Als je terug bent komen we foto's kijken en verhalen aanhoren.
    Groeten Jean & Monique uit Noorbeek