Beestjes allemaal beestjes.... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Beestjes allemaal beestjes.... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Beestjes allemaal beestjes....

Door: HenkTheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

21 November 2010 | Australië, Sydney

We zijn weer in staat om berichten te plaatsen, alhoewel redelijk primitief want we zitten hier zover van de bewoonde wereld af
dat we bijna buiten het bereik van de repeaters van Telstra zitten.
Yanakie ligt ongeveer 30 km. van het volgende dorpje af, Yanakie heeft zelf nog geen 100 inwoners, je hebt nog wat farmers maar het ligt hier
zo ver verspreidt dat je het geen inwoners van Yankie kunt noemen..
Wilsons Promtory ligt nog verder weg, het is een natuurpark van 50000hectare groot waar van alles en nog wat leeft...
Echter zitten hier ook veel {australische} toeristen die hier met mooi weer komen vanuit Melbourne, het zijn "maar" 225 km van hier tot aan de stad.
Het reservaat lig tussen 3 stranden en een rivier.
Aangekomen bij het strand stonden de onvermijdelijke bbq,s er en was er ook een snelle hap tent waar we een meatpie namen.
Henk was aan het eten toen er een grote parkiet op zijn broek ging zitten, bedelend om ook een stukje.
even over het strand gelopen en een stukje langs de rivier op, niet te ver want we hadden korte broeken aan wat niet zo prettig is als je een snake tegenkomt.
vervolgens terug naar onze b&b wat een plezierige verassing was: tot in de puntjes verzorgd en op een top locatie tegen het park aan.

Voor het thuisfront: contact vanaf hier zal wel moeilijk zijn omdat we buiten moeten gaan zitten om een klein beetje verbinding te hebben.
we zullen vanavond dan hoogstwaarschijnlijk niet online zijn...
Morgen naar Lake Entrance, waar we wellicht wel contact hebben.

gr. henk en Theo

• 21 November 2010 - 09:17

Jeanne:

Doe de sokken (als je die aan hebt??)maar over de broekspijpen,zo,n snake zal eens in je broekspijp kruipen of andere beestjes.
    Leuke foto,s en Henk ,kun je dat parkietje niet mee naar huis nemen en toevoegen aan jou dierenstapel want ons Theo heeft al genoeg van dat spul (haha)

• 21 November 2010 - 18:13

Jolanda:

Hallo henk en Theo,

Erg mooie foto's. Ik ben blij als we jullie morgen weer spreken.
    De stank hier valt wel mee hoor!!!!!

• 21 November 2010 - 19:44

Frank:

Heren, het begint te kriebelen! Niet van alle beestjes, maar van jaloezie. Het ziet er allemaal prachtig uit, een hele ervaring om dat mee te mogen maken. Ik ben benieuwd naar de foto's die we nog niet gezien hebben. Terug over 6 dagen zie ik bij jullie profiel, ik ga er van uit dat dat met gemengde gevoelens is. Allereerst natuurlijk blij om de eigen familie weer te zien, maar dan............ als jullie weer aan 't werkt zijn komen die momenten. Zo'n moment van: "kon ik nog maar even, als was het maar een 1/2 dag, terug om..............." Maar meestal is het een goed teken om af en toe te dagdromen en terug te verlangen naar deze ervaring. Ik wens jullie nog 6 prachtige dagen, doe geen domme dingen en misschien plaats ik nog wel een reactie. Overigens, ik heb nog steeds geen antwoord van Theo op mijn vraag betreffende de plant die ik zo snel kon plaatsen!! Nogmaals, have fun!
    Groetjes familie Smets.

• 22 November 2010 - 02:46

Theo:

Ha Frank, wat betreft jou vraag op die "vreemde" plant....
    Volgens Henk is dit de vingerplant aangezien hij 2 dagen schlecht heeft kunnen zitten.
    Ikzelf denk dat het de kappers plant is
    vraag maar aan Judith........

gr. Theo