Phillip Island>>>>>soms zit het tegen - Reisverslag uit Cowes, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Phillip Island>>>>>soms zit het tegen - Reisverslag uit Cowes, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Phillip Island>>>>>soms zit het tegen

Door: HenkTheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

21 November 2010 | Australië, Cowes

Balen was het, Balen met een hoofdletter toen we op Phillip Island aankwamen en de borden zagen dat we van de parade geen foto,s of film mochten maken.
Nog even getwijfeld of we er wel heen zouden gaan maarja we zijn nu hier en nu willen we het toch zien.
Het schijnt dat de beesjes niet tegen het flislicht kunnen en zodoende het orientatie gevoel kwijt raken, wat dat dan weer wil zeggen dat ze niet bij hun jongen in de duinen komen.
Wij hebben hier onze twijfels hier over want op het strand staan grote schijnwerpers die de zaak verlichten vanavond, ik denk dat ze op die manier foto,s willen verkopen bij de kassa.....
Vanmorgen om 8.00 uur weggereden uit Melbourne, een leuke maar ook erg drukke stad.
We zijn dit niet meer gewend nadat we sydney achter ons hebben gelaten
Via de Citylink tolweg richting Phillip island gereden en aangekomen in Cowes alwaar een comfortabel vakantiehuis voorzien van alle gemakken op ons stond te wachten.
Wereldcontact reizen heeft het geweldig voor elkaar...
morgen gaan we naar Yanikie wat behoorlijk van de bewoonde wereld afligt, effe kijken of we daar ook kunnen internetten, zoniet geen zorg we leven nog.
gr. Henk en Theo

ps. we nemen vanavond toch een fotocamera mee en we proberen er nog plaatjes van te schieten....

ps.2
Er is gisteren een storing geweest op de site van waarbenje.nu
als het goed is is die verholpen en kuunen we weer verder met de reisverslagen
gr. Henk en Theo

ps. 3

We hebben gisteren geprobeerd nog foto,s te maken van de penguinparade, echter is dit bijna onmogelijk doordat het stieken en zonder flits moet gebeuren.....we hebben er een voor jullie
Het was wel een aparte ervaring: ongeveer 5000 mensen zaten in de kou te wachten tot de zon onder zou gaan want dan pas komen de beestjes het water uit om naar de duinen te gaan...

• 20 November 2010 - 21:04

Jeanne:

Zo zie je, het komt allemaal goed.
    Met internet en met de foto van die beestjes, het is jullie toch gelukt, Klasse,de foto staat bij het vorige verslag., maar dat maakt niet uit. ZE STAAN EROP!!!!