Melbourne,zo kan het ook - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Melbourne,zo kan het ook - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Melbourne,zo kan het ook

Door: henktheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

19 November 2010 | Australië, Melbourne

Kijk zo kan het ook, mooi weer 21 gr.
Zonnetje erbij en dan ziet de stad er meteen een stuk vriendelijker uit.
Gisteren in The Southbank uit wezen eten, op de tafel stond geschreven dat we vriendelijk doch dringend verzocht werden om de vogels niet te voeren.
Ook dat is Melbourne.. vanmorgen zijn we eerst onder gaan ontbijten waarna we ons om 10.00 uur bij de buurman gingen melden om de eureka tower op te gaan> zie de foto,s
Vervolgens zijn we een stuk gaan lopen richting park en St. Kilda.
was toch wel ver en zelfs met de tram zouden we nog de hele dag nodig hebben gehad om St. kilda te bekijken
wat ten koste gaat van het verblijf in de stad, daarom besloten om maar terug te gaan naar het centrum omdat we ook nog " boodschappen" moesten doen.
Vanavond weer uit eten en dan morgen nadat we de auto uit de parkeergarage hebben gehaald { na achterlating van $36 dollar} rijden we naar Phillip island waar we morgen avond de pinguins kunnen gaan bewonderen....
gr. Henk en Theo

  • 19 November 2010 - 06:31

    Jeanne:

    Dus taxi's kennen ze daar ook. En dan dat cruiseschip op de achtergrond in de haven,ik zou zo weer heimwee krijgen.
    Andre vond die Lambogini(hoop dat ik het goed schrijf,anders sta ik bij jullie mannen voor joker) COOL.
    Maar ik vond dat uitzicht over de stad prachtig, doet me een kleinbeetje aan NewYork denken met Centralpark op de achtergrond,aleen Melbourne ziet er vriendelijker uit en schoner.Ja jongens, herinneringen komen ook bij mij naar boven bij het zien van jullie pictures, aleen zijn deze herinneringen van een heel ander werelddeel, maar toch........jullie kunnen een fotostudio gaan beginnen,ik geniet van jullie foto's en als ik s'morgensvroeg opsta kijk ik eerst wat er nu weer opstaat. Veel plezier. Jeanne en de rest.

  • 19 November 2010 - 06:32

    Jeanne :

    Sorry,Lamborgini,was de RRRR vergeten.

  • 19 November 2010 - 11:15

    Vraagje:

    Mooie auto gekocht !!
    Is die voor onze dochter of voor mij?

  • 19 November 2010 - 14:04

    Buurvrouw Carla:

    hey globetrotters

    Heb jullie gevonden! Veel plezier daar!!!

  • 20 November 2010 - 13:40

    Jeanne:

    hopenlijk is het snel opgelost.
    Je berichtje staat bij de foto's.
    wel raar.

  • 20 November 2010 - 13:42

    Jeanne :

    wel leuk met die Penguin, die foto hebben jullie ook nog kunnen plaatsen

  • 20 November 2010 - 13:46

    Jeanne:

    Theo en Henk, volgens de site zijn er storingen geweest want ik heb verder gekeken bij andere berichten van iemand die in China zat en die heeft ook geen blog kunnen plaatsen, Nu net dus wel weer.
    Dus hou het bij jullie maar op een storing.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

sydney-melbourne sydney

.

Recente Reisverslagen:

26 December 2011

Plaatjes...

23 November 2011

Link....

07 November 2011

videos gewijzigd

26 Februari 2011

nog wat extra

23 Februari 2011

2013
Henk en Theo

Actief sinds 28 Feb. 2010
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 71799

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2018 - 30 Oktober 2018

Tasmania and more

06 Oktober 2013 - 03 November 2013

Sydney---Cairns

30 Oktober 2010 - 27 November 2010

sydney-melbourne sydney

Landen bezocht: