Holland House - Reisverslag uit City of Parramatta, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Holland House - Reisverslag uit City of Parramatta, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Holland House

Door: henk en Theo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

09 Oktober 2013 | Australië, City of Parramatta

Vandaag rustig wat kleine dingen gedaan, wennen aan de hitte hier...30+.
Niet te filmen dat ze hier nog met lange broeken en wollen mutsen rondrennen.
FF naar het railway station geweest om een plan te maken als we morgen naar Sydney Downtown gaan.

The Holland House in Smithfield was interessant, het mooie was dat 1 kilo drop 20 dollar kost...handel is handel

Grts. henk/Theo Annie en Hay

• 09 Oktober 2013 - 22:45

Jolanda:

Zo jongens chiique auto, daar wil ik ook wel in toeren!

Anke: Haaa vaders! Leuke verslagjes! Ik heb ze al allemaal gelezen op mijn telefoon, maar op de een of andere manier kan ik niet via mijn telefoon reageren op deze site. Nu ik mam zag typen dacht ik "dan maar meteen even een berichtje sturen haha". Bij deze! Geniet er nog van, maar dat zal wel lukken denk ik?! .. |(Wij genieten ondertussen rustig verder... :) )

• 10 Oktober 2013 - 05:33

Jeanne Jacobs:

Heb je die van ons al gezien,zou hem zo mee willen nemen vanuit de USA naar Nederland.