Hidden Valley - Reisverslag uit Crystal Creek, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Hidden Valley - Reisverslag uit Crystal Creek, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Hidden Valley

Door: henkTheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

24 Oktober 2013 | Australië, Crystal Creek

Inderdaad verborgen. we wisten niet wat ons te wachten stond toen we onderweg naar Hidden Valley waren.
In de morgen aangereden vanuit Airlie Beach richting Noord, over de de Bruce{ Death Kangaroo} Highway.
Via het Binnenland 400 km afgelegd door veelal dor en droog landbouw gebied.
Na de Middag kwamen we in de buurt van Hidden valley en werden we de Bush ingestuurd, Navigatie van slag, wegen die hij niet kon en wegen die er niet waren gaf hij aan. Dan maar met de kaart,en ogen navigeren richting Paluma, een gehucht met 25 inwoners midden in een regenwoud.
Ok dan zou het daar wel ergens in de buurt zijn dachten we..nee dus nog verder de Bush in.
Na nog eens 50 km te hebben gereden over zandpaadjes kwamen we toch aan in Hidden Valley.
Het "resort"bestaat uit een aantal blokhutten midden in de wildernis.
de gastheer en vrouw doen er wel alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.
Geen stroom uit het net maar uit zonnepanneeltjes.
Maar alles is super schoon en mooi hier.
Gisteren avond met de eigenaar, zijn vrouw en vrienden gegeten.
heerlijk was het, het lekkerste wat we tot nu toe gegeten hebben.
Onder het eten kwam er nog een Possum met haar jonkie effe kijken wat we aan het doen waren.
De huishond { Goondy} had het niet in de gaten anders had het nog fout af kunnen lopen.

Vandaag relaxen , we zien wel wat de dag brengt...

Gr. henkTheo

• 24 Oktober 2013 - 14:25

Jeanne:

Back to the nature,wat kan er mooier zijn, wij hebben het in Panguitch Utah USA ook mogen ervaren.Veel plezier daar en geniet ervan. Jeanne en de rest.