Griendtsveen - Reisverslag uit Nimbin, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Griendtsveen - Reisverslag uit Nimbin, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Griendtsveen

Door: HenkTheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

13 Oktober 2013 | Australië, Nimbin

Griendtsveen, de weg daarheen is nog niet half zo slecht als de weg die we vandaag hebben gereden naar Nimbin, helemaal verscholen in de bumbellf*cking nowehere outback.
Hier was het te zien, de tijd terug naar Woodstock, verlopen hippie's en nietsnutten van over de hele wereld leven hier in peace and harmony.
Cannabis is hier gedoogd en zo te verkrijgen in de vele winkeltjes die worden gerund door wazige type's die de hele dag stoned zijn.
Mooi om te zien dat een oma van royaal 70+ aan de waterpijp ligt te lurken, de kleren hangen als vodden om haar lijf, waarschijnlijk in de late zestiger jaren blijven hangen.
We hebben hier maar niet gegeten, want je hebt hier alle kans dat de haan die hier 10 minuten geleden nog vrolijk aan het kraaien was op de tafel voor het restaurant, op je bordje geserveerd word al dan niet ontdaan van zijn veren.
Weer terug naar ByronBay waar het niet zo extreem is, van hieruit naar Cape Byron gegaan waar je een prachtig uitzicht hebt op de baai.
Nu alles weer in orde brengen voor de trip van morgen, morgen gaan we het regenwoud in, babbelen met de snakes en ander gespuis.
Wellicht geen ontvangst voor onze dongel, dus waarschijnlijk overmorgen weer contact.

Mzzl Henk/Theo