....of Virgin - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu ....of Virgin - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

....of Virgin

Door: HenkTheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

08 Oktober 2013 | Australië, Sydney

Vanmorgen uitgecheckt bij het Mercure hotel op Sydney Airport.
Vervolgens naar Eropcar gegaan om de auto op te halen.

Om 9.00 uur aangereden richting Hay en Annie in Campbellton, daar om 10.00 uur aangekomen, buurten buurten en nog eens buurten.
Naar Mc Arthursquare om internet aan te schaffen, ditmaal niet van telstra maar van Virgin, service weer super zij hebben het allemaal werkend gemaakt.

Later op de dag naar de kerk geweest om te eten en te gokken.

Dag afsluiten met.....Medicijn van Johnny Walker, voor alle soorten tandpijn.
Recept van doctor Hay Nooyen

• 08 Oktober 2013 - 18:58

R. Crins:

Henk, Theo, het was erg gezellig met jullie in het vliegtuig, wat een toeval, ongelofelijk..! ;)

Jammer dat we geen tafel hadden anders hadden we nog een potje bier kunnen pakken, de vlucht was er lang genoeg voor. Ik zie al dat jullie goed zijn aangekomen, geniet ervan de komende 4 weken en volle gaas!

Ik ga nog een paar dagen aan het werk hier in China en vlieg zaterdagochtend (over 3 dagen) weer terug.

Gr! Rob

• 09 Oktober 2013 - 08:23

HenkTheo:

Hey Rob,
    Inderdaad dat was een toeval wat je niet meer tegenkomt.
    Die pot bier drinken we nog wel op het terras in Panningen....
    Goede reis terug werk ze ..
    Wij vertrekken hier in Sydney vanaf vrijdag en dan 3 weken richting goldcoast.

Groeten van Henk en Theo

• 10 Oktober 2013 - 05:31

Jeanne Jacobs:

He jongens,dus wij gokken hier niet alleen in Laughlin USA,en wat gewonnen?Wij wel 1 dollar erin en 25 eruit vandaag. Tja,wie het kleine niet eert is het grote niet ....... dus wij al blij met die 25 en in Las Vegas hadden we ruim 30 dollar winst. Morgen donderdag gaan we weer richting Las Vegas en zijn daar nog een nacht en dan richting Meijel.Jammer ben het nog lang niet moe,maar het werk roept. Gr. Jeanne en de rest.