Back where it started.. - Reisverslag uit Campbelltown, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Back where it started.. - Reisverslag uit Campbelltown, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Back where it started..

Door: HenkTheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

25 November 2010 | Australië, Campbelltown

We zijn terug,
Terug vanwaar we 3 weken geleden zijn vertrokken.Vanuit Batemans Bay vanmorgen om 7.00 uur .
een stuk highway gereden wat we op de heenweg ook gezien hebben, desondanks was het toch leuk....en warm, blij dat we airco hadden.
Hadden inderdaad want we hebben " onze" Camry
ingeleverd bij Hertz in Campbelltown.
Morgen gaan we hier nog wat shoppen en alles voorbereiden voor de terugreis.
Voor de vlucht van Sydney naar Hongkong hebben we al onze zitplaatsen gereserveerd.
Van Hongkong naa Amsterdam moet nog gebeuren.
Vandaag nog even naar de kerk geweest, daar gegeten en gokje gewaagd.
De Kerstboom en ook oud Amsterdam stond in Campbelltown in volle glorie te schitteren, zie de foto,
tot morgen Henk en Theo

• 25 November 2010 - 09:39

Jeanne:

Ja jongens aan alles komt een einde, maar jullie hebben ons geweldig laten meegenieten via deze site, Jullie waren veraf,maar toch dichtbij.
    Rust nu maar nog een dagje uit,zodat jullie fris en monter aan de terug reis naar ons koude kikkerlandje kunnen beginnen. Doe de groeten aan de oom en tante van Jolanda en wens ze maar alvast mooie feestdagen.
    Gr. Jeanne,Henk,en Andre en natuurlijk ons *******etje.

• 25 November 2010 - 15:27

Jack :

Hoi Heren,
    Toch nog een reactie van het Alko front. Het was leuk jullie reis te volgen via deze site. We hebben bewust weinig gereageerd. Jullie hebben uit eindelijk vakantie en misschien geen behoefte aan reacties van Alko. We zien jullie volgende week wel weer.
    Wensen jullie een fijne reis terug.
    Groetje Marleen, Ben en Jack

• 25 November 2010 - 20:38

Thuisfront:

We tellen maanden, dagen, uren, minuten en dan gaat de telefoon.
    We maken ons klaar voor ons reisje.

En dan....
    Is het voorbij, weer ploeteren zwoegen enz.
    Er wachten op jullie heel wat karweitjes die zijn blijven liggen.

Goede reis en werk ze!