Narrow Bridge - Reisverslag uit Batemans Bay, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Narrow Bridge - Reisverslag uit Batemans Bay, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Narrow Bridge

Door: HenkTheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

24 November 2010 | Australië, Batemans Bay

We waren op weg naar ons laatste hotel over hoge heuvels en mooie dalen ging het richting Batemans Bay.
Radio aan, airco op 3 want het was al 26 gr.
De Princess Highway liep als een zwart lint langs de kust vanaf de Tasmania sea tot aan de pacific ocean.
We waren net aan het keuvelen over van alles en nog wat toen ik ineens een bord zag met het opschrift " Narrow Bridge" Er was echter geen brug te zien.
150 meter verder maakte de weg een draai naar rechts en werden we verrast met een mooi uitzicht op een meer in de verte, echter wat ook achter de bocht lag was die " Narrow Bridge", en wel direct.
Henk had geen tijd meer om te remmen en voor we het wisten zaten we er midden op.
Niet erg zou je denken ware het niet dat er een 50 tonner vanaf de andere kant kwam, geladen met 10 hectare bos op zijn trailer...
Henk werd bleek en probeerde zo goed mogelijk aan de kant te gaan, veel ging het niet want ook hier was het water diep.
Met de ogen dicht en het spontane zweet tussen Henk zijn reet hebben we het monster gepasserd, ik denk dat er aan beide kanten de zaterdag editie van de telegraaf tussen kon.
Vannacht droomt Henk over de luchthoorn van dat beest { en ik ook}

Het laatste hotel vandaag, morgen gaan we weer naar onze pleegouders in Campbelltown.
morgen meer...
gr. Henk en Theo

• 24 November 2010 - 06:32

Jeanne :

Jongens, letterlijke vertaling van Narrow is: eng,bekrompen, smal,krap, nauw,tja, aldoende leert men.
    En in het vervolg kun je beter een zeem tussen je r... duwen,dan de telegraaf, zou zonde zijn van het papier, en een zeem neemt meer vocht op. (haha).Heren willen jullie wel uit kijken de laatse dagen, we hebben jullie graag levend en wel terug hier in ons koude landje.
    Doe voorzichtig. gr. Jeanne en de rest.

• 25 November 2010 - 09:14

Riny Heldens:

Mooie foto"s.

Morgen gaat Roel naar de drummer van de Golden EArring.
    Het bekende nummer Back Home
    is er dan voor jullie