12 apostelen - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu 12 apostelen - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

12 apostelen

Door: henktheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

16 November 2010 | Australië, Port Campbell

Vandaag de Great Ocean Road op gedraaid, volgens de geleerden een van de mooiste wegen ter wereld.
De verwachting was dan ook hooggespannen bij ons toen we Port Fairy vanmorgen verlieten.
We hoefden maar 95 km te rijden dus we hadden alle tijd dachten we...
De route was echter zo mooi, zo overweldigend dat woorden eigenlijk te kort schoten en tijd ook.
We hebben veel foto,s geknipt, zoveel dat het eigenlijk te moeilijk is om de beste op de site te zetten.
Na onze vakantie zetten we ze op een schijf zodat jullie de kans hebben om ze allemaal te zien.
Na onze rit zijn we aangekomen in Port campbell, waar we ingecheckt hebben.
Vevolgens een kop koffie en verder weer de great Ocean road op gedraaid en naar de Twelve Apostles gegaan.
Een formatie rotsen in de oceaan wat een van de atractie,s van Australie moet zijn...
Geweldig maar ook erg veel toeristen, gelukkig hebben we ook veel foto,s waar het niet zo druk was

Morgen naar Lorne voor het vervolg van onze Great Ocean Road drive

gr. Henk en Theo

• 16 November 2010 - 10:28

Jeanne:

Indrukwekkend, ben benieuwd naar de rest.
    Doe voorzichtig. Gr. Jeanne,henk en Andre.

• 16 November 2010 - 11:06

Anke:

nou mag je wel weer bijna terugkomen hoor papa! <3

• 16 November 2010 - 14:26

Michelle:

Dag Heren!
    Wat een mooie foto's zeg! Ik ben benieuwd naar de komende dagen.