Onderweg - Reisverslag uit Port Fairy, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Port Fairy, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Onderweg

Door: henktheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

15 November 2010 | Australië, Port Fairy

2x moeten stoppen want Henk had een kou op zijn blaasje..
Vanuit Halls Gap vanmorgen vertrokken dwars door de Grampians, we waren er weer vroeg bij zodat we weer veel skippy,s zagen langs de weg,al dan niet plat.
Zonnetje was er ook bij zodat het rijden {met een mooi muziekje} geen straf was.
Aangekomen aan de kust van Portland om 12.00 uur. Gestopt want Henk moest pi....
Verder langs de kust met mooie vergezichten en weilanden vol gapen en scheiten....sorry bedoel schapen en geiten
Zoveel schapen gezien dat zelfs Jan Cox hier een nachtmerry van zou krijgen omdat de meeste nog met het winterjasje rondliepen. Zaken dus voor jan!!!!

Aangekomen in Port Fairy > hotelkamer was nog niet klaar zodat we eerst de buurt gingen verkennen.
Via een bruggetje aangekomen op Griffith,s Island waar we nog mooie foto,s hebben gemaakt.
Morgen gaan we de Great Oceanroad op.

gr.Henk en Theo

ps. Heidi Richard en Milan sterkte vandaag

• 15 November 2010 - 10:16

Jolanda:

Gelukkig hebben er meer mensen last van!!!
    Ben ik niet de enige.

• 15 November 2010 - 18:00

P.heldens@hetnet.nl:

Hallo Henk en Theo,
    Zoals jullie mischien al weten was hier afgelopen week-end een record regenval sinds 1957.De watersnood is in de provincie Limburg goed toegeslagen.Piet en Riny hebben vanmorgen lekker gezwommen in Termaalbad in Arcen. Zo en nu nog even naar de sportschool de overtollige vlaai met slagroom eraf trimmen. Geniet ze nog we denken aan jullie terwijl we lekker pepernoten eten. Groeten vanuit Koningslust. Fam. Heldens

• 15 November 2010 - 21:08

Jeanne:

Ik hoop voor jullie dat de temperaturen daar beter zijn als bij ons en het weer natuurlijk ook, het is hier af en toe dweilen met de kraan open. Nu moest het flink gaan vriezen, konden we de Limburgse 11 steden tocht gaan schaatsen op de overgelopen beken. Gr. Jeanne

• 15 November 2010 - 21:15

Jeanne:

Waarom heb je de tekst boven het verslag veranderd???????

• 16 November 2010 - 11:07

Anke:

ohneee.. denk je van mam af te zijn, begint henk!... wat een zeikerd =P

• 17 November 2010 - 07:44

Pim:

Echt gaaf zeg!!

Dit ziet er echt heel grappig uit..

Dit zou iedereen moeten doen.

Voor nu nog een fijne dag en we zien hoe het verder met jullie gaat.

Ahoi.