Midalgan - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Midalgan - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Midalgan

Door: henktheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

14 November 2010 | Australië, Halls Gap

Midalgan is geen aboriginal naam maar een zalf die we vanavond op onze kuitspieren moeten smeren.
Vanmorgen vertrokken van uit Halls Gap om een bush walk te gaan maken over bergpaden naar McKenzy Falls.
Het was nog een beetje somber maar in ieder geval droog, onderweg van alles tegen gekomen, zie foto,s.
Hier heeft 2 jaar geleden een heftige bosbrand gewoed wat je nu dus nog terug zag, wat ook mooi was dat de Kangarootail in volle bloei stond> dit is een plant die alleen bloeit nadat er een bushfire is geweest.
Morgen vertrekken we weer richting kust naar Port Fairy , het weer wordt weer beter dus kunnen we hopenlijk weer mooie foto,s maken

gr. en iedereen in Nederland een mooie zondag toegewenst....

Henk en Theo

• 14 November 2010 - 08:29

Jeanne:

Wat een natuur,mooi en nog eens mooi.Trouwens Theo die jurk met "Boa"kraag staat je goed. Moest meteen aan iemand denken alleen jij bent een stuk slanker.
    Rara wie zou dat zijn??????

• 14 November 2010 - 08:32

Jeanne:

Sugar lee Hooper, je kon wel een dubbelganger zijn met dat kale koppie en die extravergante jurk.Haha. Grapje.
    Gr. Jeanne. Enne Henk zorg dat ie van ons geen gekke dingen doet.

• 14 November 2010 - 09:32

Aboriginal:

Midalgan! Heren, wat een watjes! Hebben ze eerst een dag enkel het gaspedaal bediend en dan dit. Na een boswandelingetje zijn de spiertjes vermoeid!!!! Jullie worden blijkbaar te oud voor dit soort avonturen. Weten jullie overigens wat de Aboriginal's deden tegen spierpijn? Er een beetje kangaroestro.... op smeren. Helpt echt hoor, een advies van de medicijnman, zit overigens in het VGZ-basispakket.
    Groeten - de medicijnman (FSteP).

• 14 November 2010 - 09:39

Henk En Theo:

Beste Frank te Panningen
    Ik wil best wallabyshit op Henk zijn kuiten smeren, alleen stinkt het dan nog harder.
    Voor mezelf hoeft dat niet { ben best wel een bikkel}

• 14 November 2010 - 10:12

Bioloog:

Hé Theo, die 5e foto, die plant waar jij naast staat, is dat nou de vingerplant of de rugriddersteel?????? Ik kom deze in mijn 1001 plantenboek niet tegen.
    Groet Bio Loog.

• 14 November 2010 - 20:11

Jacqueline En Ad :

Heb jullie reisverslagen gelezen, zie wel dat jullie er van genieten. Je moest eens weten hoeveel water hier 3 dagen is gevallen, net zoveel als de hele maand november ga nu naar de party op rembrandstraat 8 beloofd iets spektakulears te worden laten ons verassen heel veel grtjs van ons en totgauw

• 15 November 2010 - 03:54

Henk En Theo:

He Ad en Jacqueline, leuk een reactie van jullie.
    Blij dat je gelijk kreeg