Toheys ice cold - Reisverslag uit Thredbo Village, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Toheys ice cold - Reisverslag uit Thredbo Village, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Toheys ice cold

Door: henktheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

09 November 2010 | Australië, Thredbo Village

Vandaag ook nog in de Snowy Mountains , nadat we gisteren hagelschade opliepen op onze Toyota is het vandaag geweldig mooi weer.
Tijd voor een walk about Snowycreek .Na 2 uur door de bossen te hebben gewandeld weer terug in het dorp met een heel mooi terras en lekker bier, hier blijven hangen tot aan het avond eten....hik

morgen richting Numurkah via Albury
Hik....Henk en Theo

• 09 November 2010 - 08:39

Jeanne:

Jaja zuip er maar op los en wij maar werken,Haha.

• 09 November 2010 - 10:51

Jan En Maria:

En nog geen kangaroe of kameel gezien??????????????
    En maak eens iets meer foto's kunnen wij hier ook genieten.

Groetjes en geniet van de natuur

Jan en Maria

• 09 November 2010 - 14:10

Werkende Mensen:

Hallo Heren! Terwijl jullie liggen te snurken, ieder op zijn eigen kamer, zijn er ook mensen die moeten werken.
    Wel fijn om jullie site bij te lezen terwijl ik werk!!!
    Nou heren mijn advies:
    Drink met mate, want het is hier al bekend dat jullie zuipschuiten zijn.
    En Henk, is pizza voor herhaling vatbaar of ben je er nog ziek van?
    Of was het iets anders?

Groetjes,
    de muliti functionele en hard werkende huisvrouw

• 09 November 2010 - 14:47

Ria :

Nou,het gaat jullie goed daar achter als ik dat zo lees.En de foto's zijn heel mooi.Lijkt me heerlijk om in dat land rond te rijden en te genieten van de natuur.
    Vooral die waterval is indrukwekkend.

groetjes en nog veel plezier, Ria

• 09 November 2010 - 19:39

Frank:

Heren, vanaf afgelopen zondag, de eerste keer dat ik jullie ging volgen, gaat er geen dag voorbij om even het reisverslag te lezen. Na het lezen van jullie laatste verslag ben ik zelf ook maar even naar de koelkast gelopen voor een "Gulpener". Het ziet er overigens goed uit (foto's) en zo te horen/lezen valt er genoeg te beleven. Overigens: "hagelschade", ik had gedacht dat men daar geen ervaring had met hagel/sneeuw. Heren, de groeten - tot ziens!