Russisch Roulette in Sydney - Reisverslag uit Kiama, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Russisch Roulette in Sydney - Reisverslag uit Kiama, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Russisch Roulette in Sydney

Door: henktheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

06 November 2010 | Australië, Kiama

Goede avond,
Inderdaad een Goede avond want we hebben het overleefd...
We hebben onze auto opgehaald in Sydney downtown...regen regen regen en nog eens regen, het viel met bakken uit de lucht> vanaf de trein op central station maar een taxi gepakt naar Herz. Daar aangekomen konden we naar onze auto, een plezierige verassing, het was geen corolla zoals besteld maar een zo goed als nieuwe Toyota Camry een bakbeest dus.
Voorzien van alle gemakken> een highwaykiller....
Ok maar toen nog met dat monster de stad uit makkelijker gezegd dan gedaan, navigatie op hol of verouderd , regen, en veel verkeer.
Maar zoals tot nu toe nog iedere keer kwamen we er weer uit { sommige buildings wel 5 keer gezien}
Naar Fern ave. nr.20 om onze koffers op te halen en op weg naar Kiama.
Via Kangaroovalley, de zon kwam door en we moesten zelfs de airco af en toe aanzetten.
Het links rijden viel mee, Henk heeft maar enkele keren ternauwernood een frontale botsing weten te voorkomen, em mij 2 x uit een ravijn moeten trekken { verkeerde kant van de weg Henk}
Tuusen door nog even naar Fitzroy falls geweest, de plaats waar Anke 16 jaar geleden leerde hinkelen..
Om 16.00 uur aangekomen in Kiama, effe douchen en toen naar de "Blowhole" Henk even laten kijken waar ik toen een verkoudheid heb opgelopen.
Vervolgens uit wezen eten en on opgemaakt voor een pilsje.
Morgen naar Canberra, de hoofdstad
tot morgen Henk en Theo

• 06 November 2010 - 17:07

Jeanne :

Tjeesus, wat een Car.
    Echt cool, enne Henk, let je een beetje op ons Theike,Die ravijnen zijn diep hoor!
    Gr. Jeanne
    Ps. Heb je mijn mailadres gekregen via sms?

• 06 November 2010 - 17:44

HK Oet De Grooze:

Ha leuk om jullie reis een beetje te volgen.
    En we zijn wel een beetje jaloers op dat mooie weertje daar!Zet het bier maar koud Theo! Hier komt een koufront aan en zitten we volop in de donkere dagen. Ik zal ook een beetje op het thuisfront letten Theo want ik geloof dat het echt home alone wordt.Grtjes en een goede rondreis en let op de wilde dieren!!!

• 06 November 2010 - 20:26

Fred En Anita:

Nou nou met die car mag je wel mee gezien worden. Fijne en goede reis.

• 06 November 2010 - 21:54

Jeanne:

GOEIEMORGEN,je was ook al vroeg wakker en online.Jammer dat ik je misliep, maar er komen nog meer dagen.