Rustdag - Reisverslag uit Campbelltown, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Campbelltown, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: henktheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

05 November 2010 | Australië, Campbelltown

Ja we worden al wat ouder, vandaag niet veel gedaan alleen wat boodschappen gehaald want vanaf morgen gaan we aan de rondreis beginnen.
Zal nog een hele kluif worden om de auto heelhuids Sidney downtown uit te krijgen, Hertz ligt nl. precies in het drukste gedeelte van Sydney
Ik denk dat de mensen hier vanaf morgen allemaal rechts gaan rijden.....

• 05 November 2010 - 09:35

Jeanne :

He oudjes, had net ook al een berichtje gestuurd,maar door een of andere reden nog niet geplaatst.
    dus probeer ik het nu nog maar een keer.En wat Sydney betreft, kun je misschien een bord op de auto plaatsen met; OPZIJ,OPZIJ,OPZIJ, MAAK PLAATS,MAAK PLAATS,MAAK PLAATS, WE HEBBEN ONGELOFELIJK VEEL HAAST.
    Ach het lukt jullie wel,je bent nooit te oud om te leren, en als jullie Sydney uit komen dan kunnen jullie overal rijden.
    Gr. Jeanne en de rest.

• 05 November 2010 - 14:17

Ria B:

Het was hier wel in het nieuws; 2 kalende mannen met nederlands uiterlijk maken straten van Sydney onveilig.
    Succes en fijne rondreis.

grts Ria

• 05 November 2010 - 14:40

Yoris B:

Hee Henk

En al een kangeroe voor me gevangen?

En een fijne vakantie.

grts Yoris b.