Back to basic - Reisverslag uit River Heads, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Back to basic - Reisverslag uit River Heads, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Back to basic

Door: Henktheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

17 Oktober 2013 | Australië, River Heads

Terug naar het eenvoudige, we zijn op fraser island op het Kingfisher Bay Resort.
Vanaf NoosaHeads de Freeway gevolgd richting River Heads.
Vervolgens de Ferry opgestapt om een uurtje later aan te meren op Fraser Island.
We hebben hier bijna geen ontvangst op onze wifi spot van Virgin.
We hebben wederom een mooie kamer gekregen.
Effe naar de strandbar geweest om een paar biertjes te drinken en vervolgens te gaan eten daar....inderdaad back to basic dus.

Morgen staat er een vol dag progamma voor ons klaar, op tijd op om met een 4wheel drive een rondrit over het eiland te maken.

Foto's kunnen we vandaag en morgen niet uploaden, dit doen we overmorgen wel weer..

grts.

• 17 Oktober 2013 - 15:44

Paul Barten:

volg jullie op de voet , geniet ervan

• 17 Oktober 2013 - 23:23

Henk En Theo :

Hey Paulus, leuk hoeist kerel...over een paar maanden is het jou beurt