Wij zijn weer thuis... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Wij zijn weer thuis... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Wij zijn weer thuis...

Door: HenkTheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

28 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Nadat we gisteren avond rond middernacht in Hongkomg op vlucht cx271 bestemming Amsterdam zijn gestapt, hebben we de tijd doorgebracht aan boord met het kijken van films en slapen.Deze vlucht was gelukkig wel rustig, ja zelfs saai want het weer was goed en het betrof een nachtvlucht van 13 uur.
Tel daar bij op nog eens de 6 uren die we in het donker hebben gereist van Sydney naar Hongkong dan kom je op een totaal van 19 uren in het donker reizen. {je gaat tegen de tijd in}
Om 7.30 vanmorgen waren we door de douane en vandaar uit de trein op richting Horst Sevenum alwaar Mariet en Jolanda ons hebben opgehaald.
Vanmiddag nog even allemaal samen wezen uit eten om het geheel af te sluiten zodat het gewone leven weer kan beginnen...

NOGMAALS IEDEREEN BEDANKT VOOR VOLGEN VAN ONZE TRIP.

GROETJES EN BEDANKT VOOR ALLES
HENK EN THEO

{laatste bericht}

16824

• 28 November 2010 - 14:40

Jan Kuijpers:

Ik kom met pap en mam vanavond naar jou op bezoek als je vindt goed

• 28 November 2010 - 18:27

Jeanne:

WELKOM THUIS ALLEBEI EN IK HOOP DAT DE JETLAG MEEVALT VOOR JULLIE.
    wE ZIEN JULLIE ZATERDAG WEL OF IK ZIE JE EERDER THEO.
    GROETJES EN NOG MAALS DANK JE WEL VOOR DE LEUKE EN MOOIE BERICHTEN EN FOTO''S.

jEANNE EN DE REST.

• 28 November 2010 - 18:27

Frank Smets:

Heren, nogmaals welkom thuis. Het was een genot om jullie reisverslagen bij te houden. Even de jet-lag verwerken en dan begint het normale leven weer.

Gelukkig gezond weer thuis!

Geniet nog lang na van deze ervaring.

Familie Smets.

• 29 November 2010 - 10:33

Henk En Theo:

Hoi Jeanne,
    nog bedankt voor de extrra webspace die we van jou gekregen hebben
    Hierdoor konden we nog meer kleur aan onze site geven....
    gr. Henk en Theo

• 29 November 2010 - 21:53

Jeanne:

Graag gedaan, ik heb genoten van jullie avonturen, en ik vond dat jolanda,Mariet en jullie kids het verdiende om de mooie foto's van jullie te zien. En ik had er ook nog plezier van, samen met al die anderen die jullie ook op de voet gevolgd hebben.
    Ben blij dat ik dit voor je heb mogen doen broer(tje) Theo (ja jij bent jonger als ik,haha)
    Heb je samen met je reismaatje toch iets om met veel plezier op terug te kijken.
    Werk ze allebei,zal wel wennen zijn na die 4 weken.
    Groetjes: Jeanne.