Het platteland.... - Reisverslag uit Numurkah, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Het platteland.... - Reisverslag uit Numurkah, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Het platteland....

Door: henktheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

12 November 2010 | Australië, Numurkah

Werken moeten ze hier, Werken met een hoofdletter W. Ok ze verdienen dan wel meer als wij maar dat mag dan ook wel.
Vandaag naar een tomatenteler en een koeienboer geweest, beide Hollanders, eentje zelfs uit Beringe
8 jaar geleden vertrokken omdat de regeltjes enz. hem niet meer bevielen en hier een kas neergezet van 2 hectare vol met tomaten, een gat in de markt en hij heeft dan ook nu een nieuw huis { gigantisch groot} en 350 hectare grond met veel slachtvee.
Verder nog naar een boerderij geweest met melkkoeien, ook gigantich groot en indrukwekkend
morgen naar Minyip dan weer meer foto,s en een nieuw verslag

• 12 November 2010 - 06:30

Jeanne:

Ja, die regeltjes hier, je wordt er af en toe niet goed van.Geef ze geen ongelijk dat ze naar de andere kant zijn gegaan. Wel leuk dat jullie daar op bezoek zijn geweest. Ben benieuwd naar de foto's die nog komen gaan.
    ben voorzichtig en voor straks welterusten. Ik moet zo meteen weer gaan werken en Andre is al vanaf 4.00 aan het rijden vanmorgen. Henk ligt nog te pitte(heeft nachtdienst vandaag. Gr. Jeanne.

• 12 November 2010 - 17:45

HK Oet De Grooze:

ha, zoals ik begrijp zijn jullie bij de nfamilie van de Goor geweest. We moeten jullie toch een beetje bijscholen. Die boeren hier moeten ook werken met de hoofletter W en verdienen veel maar krijgen niks!!!Dus das effe anders daar. Nou verder goeie reis en we volgen jullie verder......

• 12 November 2010 - 22:10

Je Weet Wel:

Nou even opletten, wij als thuisblijvers moeten nog harder werken met twee hoofdletters W. Verdienen niets, we doen zoiets vrijwillig (Ha, ha) eigenlijk zijn we onbetaalbaar!!

Nu even slapen en dan twee dolle dagen en alle bloemen worden buiten gezet!!!