Crcodile Dundee - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Crcodile Dundee - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Crcodile Dundee

Door: Henk/Theo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

30 Oktober 2013 | Australië, Port Douglas

Wij dachten effe crocodillen te gaan spotten op de rivier hier in Port Douglas,
wat viel dat tegen zeg..welgeteld 1 croco gezien en dan ook nog niet duidelijk.
Hij lag verscholen onder de mangrove bosjes aan de oever.
Schijnbaar was dat normaal want de schipper was er nogal lyrisch over dat we er een konden zien.
Wij vonden het een beetje tegen vallen { misschien waren we verwend door de verhalen hier} maar alla we hebben er een gespot.
Vanmiddag ook de vlucht bevestigd van Cairns naar Hongkong en vannacht moeten we dat ook nog doen van Hongkong naar Schiphol.
Morgen de last day en dan zit ons tripje er op...aan alles komt een eind zo ook aan deze vakantie..

Gr. Henk/Theo

• 30 Oktober 2013 - 20:23

Jeanne:

Ja aan alles komt een eind,maar de mooie herrinneringen neemt niemand jullie meer af. Geniet van jullie laatste dag en alvast een goeie reis naar ons koude kikkerlandje. Doe voorzichtig.