Visjes voeren... - Reisverslag uit Whitsundays, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Visjes voeren... - Reisverslag uit Whitsundays, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Visjes voeren...

Door: Henk/Theo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

22 Oktober 2013 | Australië, Whitsundays

Yep, in grote getale kwamen ze op de boot af..Grote, hele grote, gekleurde en kleine en dat allemaal om dat Henk heeeel hard HUUUUUUB geroepen had.
Henk moest spugen, en niet zo weinig ook.
We waren vanmorgen met de boot vertrokken naar Whiteheaven Beach, vervolgens een bushwalk gedaan op een bountyeiland.
Als 2e stop gingen we naar een ander eiland met prachtige stranden en strakblauw water{WihteHeavenBeach}. Hier was ook onze BBQ met steaks worsten en burgers.
Salade's meloen enz. een lekkere lunch.
Toen naar de laatste stop, het Great Barrier Reef, snorkelen konden we hier.
Henk voorop, hij lag zowat als eerste in het water. was er ook weer als eerste uit. Lijkwit was hij....en zie hierboven waarom we zoveel vissen zagen.
De hele salade, worst en burger hup overboord en dreven in in mum van tijd over de Coralsea.
Vissen blij, wij blij, Henk blij dat hij het kwijt was.
De kapitein van de boot { een Johnny Depp type} keek een beetje meewarig naar Henk.

Snorkelen was geen suc6 voor Henk

Morgen het binnenland in naar Hidden Valley , ook hier misschien geen ontvangst..we zien wel

• 22 Oktober 2013 - 12:43

Ria Mennen:

och herm henk geit 't weer ein bietje?
    wel lief van dich desse aan de viskes hubs gedacht!!haha
    trouwens mooie foto's

• 23 Oktober 2013 - 21:53

Fam Heldens:

Hallo Theo en Henk.

mooie foto's ,jullie hebben geen last van de branden.

• 23 Oktober 2013 - 22:27

Jan Kuijpers:

Hallo, ik heb je foto`s gezien en toen was zwemmen. Heb jullie gebeten door Haaien????

• 24 Oktober 2013 - 01:11

Henk En Theo :

Zekers Jan, kom met maar 6 vingers en 1 voet terug naar Holland.

• 24 Oktober 2013 - 01:13

Henk En Theo :

@ Fam. Heldens, geen bosbranden hier..het regent hier vaker dus daar hebben we geen problemen mee
    Sydney ligt 3000 km zuidelijker