Ned Kelly???? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Ned Kelly???? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Ned Kelly????

Door: HenkTheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

27 November 2010 | Australië, Sydney

Wie was Ned Kelly?
Ned Kelly was een beruchte crimineel hier in Australie, eentje die met een zinken emmer op zijn hoofd overvallen pleegde op banken enz.
Die emmer was ervoor dat de coppers hem niet in zijn hoofd konden schieten.
Wat heeft dat te maken met Sydney en de douane?? wel nadat we ingechect hadden moesten we nog door de douane, voor Henk geen probleem.
Ik werd echter behandelt als Ned Kelly, werd naar 2 verschillende kantoortjes gestuurd, voor controlle.
Ze wilden schijnbaar er van overtuigd zijn dat ik het land daadwerkelijk zou verlaten....
Of was er iets anders aan de hand??
De dame achter de desk keek me een paar keer bedankelijk aan en bleef maar hameren op haar toetsenbord.
Tenslotte kreeg ik mijn paspoort terug en mocht ik door..
Henk zag het al allemaal voor zich, alleen reizen via Hongkong naar Amsterdam en ik moest alleen achterblijven hier.

Eens een boef altijd een boef, of niet

Groetjes van de ned Kelly uit Beringe en Henk

  • 27 November 2010 - 09:06

    Frank Smets:

    WELKOM THUIS!

  • 27 November 2010 - 09:37

    Jeanne:

    Je zal maar Kuijpers heten.
    kwam je met die zinken emmer wel door de controle?? Ik denk dat dat de oorzaak is geweest, alarm zal wel afgegaan zijn.
    Groetjes van de zus van Ned Kelly.
    PS.Doe geen gekke dingen, we zijn allemaal al gek genoeg(Haha)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

sydney-melbourne sydney

.

Recente Reisverslagen:

26 December 2011

Plaatjes...

23 November 2011

Link....

07 November 2011

videos gewijzigd

26 Februari 2011

nog wat extra

23 Februari 2011

2013
Henk en Theo

Actief sinds 28 Feb. 2010
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 71728

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2018 - 30 Oktober 2018

Tasmania and more

06 Oktober 2013 - 03 November 2013

Sydney---Cairns

30 Oktober 2010 - 27 November 2010

sydney-melbourne sydney

Landen bezocht: