Boring - Reisverslag uit Canberra, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu Boring - Reisverslag uit Canberra, Australië van Henk en Theo - WaarBenJij.nu

Boring

Door: henktheo

Blijf op de hoogte en volg Henk en Theo

07 November 2010 | Australië, Canberra

We wisten het van te voren, in Canberra valt niet veel te beleven tenzij je van gebouwen uit beton houdt.
Het was doodstil op straat, grote 4 baans wegen en met oversteken nog geen stoplicht nodig, Alle winkels dicht en de enige mensen hier waren zakelijk of overheidswege in het hotel.
Het leek hier op een zondag in een streng gelovig dorp....

Wel een te gekke rit gehad van Kiama naar De hoofdstad via Brainwood, als je 3 uur moet rijden om maar iets van de bewoonde wereld te zien dan weet je dat Nederland echt klein is.
Morgen naar de Snowy Mountans, waar volgens de mensen die het kunnen weten nog steeds sneeuw ligt.
kunnen we alvast wennen voor als we weer terug komen.

Allemaal bedankt voor jullie reacties, of ze nu uit meijel, de grooze, heibloem schinveld of waar dan ook komen, we kunnen het gebruiken we voelen ons heel alleen

gr. Henk Theo

• 07 November 2010 - 10:32

Yvonne&janine:

Ziet ge in Australië, zit ge noch te klagen. ALs ge ug allein veult blieft ge de volgende kier mer fijn toes. Dan goan ik wel noar Australië.
    Veul plezier en nog effe doorzetten. Ge ziet al bijna op de helft.

Groetjes Yvonne en Janine

• 07 November 2010 - 15:54

Fam.Smets-Panningen:

Hallo heren,
    (Juul) Hoe is het in Australië? Hebben jullie hier al kangaroe's gezien?
    (Roos) Hebben jullie al palmbomen gezien of aan warme stand gelegen?
    (Pien) Doornroosje al tegengekomen?
    Zondagmiddag, regenachtig weer in NL daarom willen we ook wel graag bij jullie zijn.
    Geniet ervan - we reageren nog wel een keer.
    Groetje - familie Smets.

• 08 November 2010 - 01:51

Theo En Henk:

Voor Jan, het links rijden valt mee als je er aan gewend bent is het net als fietsen, je verleert het niet{ hoop ik}